keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Terävöitä it-taitojasi heti tammikuun alusta!

IT-palvelut on julkaissut kevään 2013 henkilöstökoulutuskalenterin. Ennakoi ja terävöitä taitojasi heti tammikuun alusta! Voit ilmoittautua mukaan jo nyt.

Poimintoja koulutuksista:

* Kehitä opetustasi - eri välineitä tarkoituksenmukaisesti yhdistellen: tarjolla mm. Palautteen antamisen välineet sekä Videoiden hyödyntäminen opetuksessa
* Päivitä tietosi Optimasta tai Korpista. Edellisestä koulutuksesta on kohdallasi jo vuosia - mitä uusia ja hyödyllisiä toimintoja on nyt tarjolla? Mitä jokaisen henkilökuntaan kuuluvat tulisi osata hyödyntää Korpista?
* Säästä aikaasi ja matkakuluja: järjestä Connect-verkkokokous tai opeta ja ohjaa verkossa

Tarjolla tietotekniikkaluokkaopetuksen lisäksi pikainfoja verkossa: osallistu koulutuksiin sujuvasti omalta koneeltasi!

Löydät tarkat koulutustiedot koko tarjonnastamme henkilöstökoulutusportaalista ja Korpista. Tarjontamme täydentyy vielä kevään aikana.