torstai 16. toukokuuta 2013

Ennakoi ja ilmoittaudu jo nyt syksyn 2013 IT-henkilöstökoulutuksiin!

Koulutukset starttaavat heti elokuun puolivälistä alkaen. Ennakoi ja terävöitä osaamistasi ennen kuin oma opetuksesi alkaa.
Poimintoja koulutuksista:
  • Ota haltuusi perustyökalut: arkityön tueksi mm Korppi -opintotietojärjestelmä, Optima-verkko-oppimisympäristö,  Koppa materiaalin jaossa.
  • Päivitä tietosi Optimasta tai Korpista. Edellisestä koulutuksesta on kohdallasi jo vuosia - mitä uusia ja hyödyllisiä toimintoja on nyt tarjolla? Mitä jokaisen henkilökuntaan kuuluvat tulisi osata hyödyntää Korpista?
  • Säästä aikaasi ja matkakuluja: järjestä Connect-verkkokokous  tai opeta ja ohjaa verkossa
  • Tarjolla tietotekniikkaluokkaopetuksen lisäksi pikainfoja verkossa: osallistu koulutuksiin sujuvasti omalta koneeltasi!
  • Uutta tarjontaamme:  mm.  iPad tutuksi sekä  kuvan- ja videonkäsittely.
Tarkat aikataulut löydät henkilöstökoulutusportaalista:

ja Korpista ITP-koodilla.
Koulutuskalenteri täydentyy syksyn aikana.