torstai 6. huhtikuuta 2017

Tulevaisuus haastaa oppimisen -seminaarista yhteenvetoa

• Voiko tulevaisuuteen mennä vanhoilla eväillä, miten opettajuus muuttuu?
  • Millaisia kokemuksia on sosiaalisen median tai videoiden hyödyntämisestä opetuksessa?
  • Miten opetusta voisi jälkikäteen analysoida?
  •  Entä mitä on tarinallisuus tai kyberturvallisuus opetuksessa?
Mm. näitä teemoja pohdittiin yhdessä Tulevaisuus haastaa oppimisen 2017 -seminaarissa 24.3. Jyväskylän yliopiston tiloissa Agorassa.

Perinteinen keväinen tilaisuus toteutettiin yhteistyössä alueen kolmen oppilaitostoimijan kesken: Jyväskylän yliopisto, Jyväskylän ammattikorkeakoulu ja Koulutuskuntayhtymä - ja erityistä tänä vuonna oli näiden kolmen toimijan EduFutura-yhteistyö. Jo tehdyt nopeat startit esiteltiin ja paneelikeskustelussa valotettiin EduFutura-yhteistyön mahdollisuuksia jatkossa.

Osa seminaarista tallennettiin ja löydät sekä tallenteet että muun jaossa olleen materiaalin: bit.ly/tho2017materiaalit