keskiviikko 30. heinäkuuta 2014

Nappaa IT-vinkit itseopiskellen tallenteista!

Kesäloman jälkeen on puhtia ottaa haltuun jotakin uutta tai muistinvirkistämiseksi kerrata tuttuja toimintoja.

Uudet välineet ja palvelut tulevat tutuksi IT-palveluiden kevään seminaarisarjasta: mm. sähköisen tenttimisen järjestelmät tai mitä uutta on tutkimuksen tuessa.

Löydät lyhyitä tallenteita eri aiheista: muun muassa Optiman keskeisistä työkaluista, Korpin käytöstä tai hyödyllisistä sähköpostitoiminnoista:

Muista myös laajat ohjesivustot mm. Optimaan, Office-ohjelmiin, eTenttiin ja plagiaatintunnistukseen liittyen.

Opi Optimaa -työtilasta saat nyt entistä laajemmin opastusta oman verkko-opetuksen suunnitteluun ja oman työtilan rakentamiseen. Tutustut samalla myös Kooste-työkalulla rakennettuun työtilaan, jossa oppimispolku poikkeaa perinteisestä kansiorakenteesta.  Pyydä pääsy työtilaan Optima-tuesta: optima-support@jyu.fi

IT-palvelujen syksyn koulutustarjonnan löydät Korpista ja henkilöstökoulutusportaalista. Täsmäkoulutukset starttaavat jo elokuun puolivälistä alkaen ja voit ilmoittautua jo nyt mukaan!