Koppa on ollut opettajalle helppokäyttöinen
oppimateriaalinjako -ympäristö Jyväskylän yliopistossa. Nykyisin sen kautta opiskelija voi
yksinkertaisesti palauttaa tehtävänsä. Tehtävänpalautus näkyy kurssin opettajalle sekä tehtävän palauttaneelle opiskelijalle. Myös
Urkund-plagiaatintunnistus on liitetty
Koppaan, opiskelija voi tehtävää palauttaessaan päättää käyttääkö hän plagiaatintunnistusta.
Mikä ero Kopalla on sitten kahteen yliopistolla
käytettävissä olevaan oppimisympäristöön Optimaan ja Moodleen? Niiden
lisäarvo korostuu, jos kurssilla tarvitaan laajempaa
vuorovaikutusta ja enemmän ominaisuuksia
- esimerkiksi keskustelua ja vertaisarviointia tai ryhmätöitä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.