keskiviikko 2. marraskuuta 2016

Digipeda Go 2016-17 -webinaarisarjan ensimmäiset tallenteet katsottavissa

Millaisia ovat verkko-opetuksen monet mahdollisuudet? Entä millaisille verkko-opetuksen pedagogisille periaatteille voisin lähteä verkkototeutustani rakentamaan? Katso kaksi tuoretta Digipeda Go -seminaarisarjan tallennetta ja ammenna niistä ideoita verkko-opettajan työhösi.

Tallenteet ja lisätietoja lähitulevaisuuden tarjonnasta löydät osoitteesta: https://tulevaisuushaastaaoppimisen.wordpress.com/digipeda-go-webinaarisarja-2016-17/

Webinaarisarjassa perehdytään verkko-opetuksen suunnitteluun ja toteutukseen eri näkökulmista. Syksyn 2016 webinaareissa luodaan verkkototeutuksille pedagogista perustaa, rakennetaan oppimisprosessia, mietitään oppimistehtäviä, ohjausta ja arviointia sekä saadaan vastauksia arjessa eteen tuleviin tekijänoikeudellisiin kysymyksiin. Keväällä 2017 keskitytään verkko-opetuksen sisällöllisen ja teknisen suunnittelun kysymyksiin, digitaalisiin oppimateriaaleihin, verkkotyövälineisiin ja niiden valintaan liittyviin kysymyksiin.

Webinaarisarja toteutetaan osana EduFuturan Nopeat startit –kokonaisuutta Jyväskylän ammattikorkeakoulun, Jyväskylän koulutuskuntayhtymän ja Jyväskylän yliopiston yhteistyönä.