torstai 17. marraskuuta 2011

Ota koppi Tietohallintokeskuksen henkilöstökoulutuksesta!

Kuinka monta tuntia viikossa käytät tietokoneella tössimiseen? 0,5 h päivässä, 2,5 h viikossa, 10 h kuukaudessa, 120 h vuodessa?! Tuossa ajassa ehtisit oppia THK:n koulutuksissa monta käyttökelpoista toimintoa ja aikaasäästävää taitoa!

Poimintoja koulutuksista keväälle 2012:

* Korppi arkityön tukena: opettajan kurssinhallinta, eHOPS sekä täsmätyöpajat eri aiheista
* opettajille Optimasta perus- ja jatkokursseja(2-8 h): esim. Päivitä tietosi Optimasta, Tuunaa kurssisi Optimaan, Vieritukea Optimaan
* Tutkijoille mm. SPSS-kertausta tai webbikyselyt mrInterview:llä
* Materiaalit jakoon Koppaan tai Confluence-Wiki yhteistyön välineenä
* Työpajoissa löydät täsmäkysymyksiin vastauksia esim. Korpista, Optimasta, Excelistä tai työtehtävälähtöisesti eri aiheista

MYÖS RÄÄTÄLÖITYÄ KOULUTUSTA

Koulutuskalenteritarjonnan lisäksi THK:n kouluttajat tulevat kutsusta laitoksille, tiedekuntiin sekä yli laitos- ja tiedekuntarajojen toimiviin henkilöstöryhmiin keskustelemaan, ideoimaan ja kehittämään yhdessä toimintamalleja tvt:n tuella. Voimme myös esitellä vaikkapa henkilöstöpalavereissa lyhyesti tietohallintokeskuksen tarjoamia ja tukemia tvt-työkaluja.

Ota rohkeasti yhteyttä THK:n kouluttajiin: thk_koulutus@korppi.jyu.fi

Atk-luokkakoulutuksen ohella voit sujuvasti osallistua myös työpisteeltäsi pikainfoihin verkossa - tarvitset vain kuulokkeet tai kaiuttimet.

Lisätietoja koulutuskalenterista ja tarkoista ajankohdista saat Korpista (hakusanana tietohallintokeskus) tai henkilöstökoulutusportaalista: https://www.jyu.fi/henkilosto/henkilostokoulutus