maanantai 30. tammikuuta 2012

Ilmianna hyvä verkkototeutus!

Jyväskylän yliopiston, ammattikorkeakoulun ja koulutuskuntayhtymän yhteinen kilpailu kerää verkkopedagogiikan osaamisen yhteen. Kilpailun tarkoituksena on jakaa toimivia käytänteitä yli oppilaitosrajojen ja parantaa verkko-opetuksen laatua.

Kilpailussa on kolme sarjaa. Voit ehdottaa toteutuksia yhteen tai useampaan sarjaan. Perustele ehdotuksesi: miksi ehdottamasi verkkototeutus (materiaali, Optima-työtila, kurssi yms.) on hyvä ja toimiva esim. opiskelijan näkökulmasta? Miten opettajan käyttämät työtavat tukevat verkko-oppimista?

Kaikkien ehdotuksen jättäneiden kesken arvotaan 100 euron lahjakortti Kampus-Dataan.

Ilmiantoaika päättyy 28.2. Esiraati valitsee ehdotetuista toteutuksista parhaat äänestykseen, joka pidetään alkuvuoden aikana. Voittajat julkistetaan keväällä Jyväskylän verkko-opettajapäivässä 10.5.2012. Jokaisen kategorian voittaja palkitaan 100 euron lahjakortilla Kampus-Dataan.

• Sarja 1: Verkkotyöskentely kontaktituntien tukena Ehdota toteutusta (oppilaitos, opettaja, kurssi), jossa verkkotyöskentely tukee lähiopetusta ansiokkaasti. Perustelethan vastauksesi!
  • Sarja 2: Totaaliverkkototeutus Ehdota toteutusta (oppilaitos, opettaja, kurssi), joka on onnistuneesti järjestetty täysin verkossa. Perustelethan vastauksesi!
  • Sarja 3: Vuoden verkkopedateko/-idea/-kehittäjä Ehdota innovatiivista otetta esittänyttä tekoa, ideaa tai tekijää (oppilaitos, henkilö). Perustelethan vastauksesi!

Ilmiannot osoitteeseen: http://bit.ly/ilmianto