tiistai 26. tammikuuta 2016

Aseta askelmerkkisi digiloikkaan!

Tervetuloa jo perinteeksi muodostuneeseen Keski-Suomen aktiivisten oppilaitostoimijoiden yhteiseen digitaitoja teroittavaan seminaariin! Kokoonnumme tänä keväänä jo 6. kerran yhdessä ideoimaan vaihtoehtoja tulevaisuuden haasteisiin.

Seminaarissa lähtökohtana on erityisesti yhdessä tekeminen ja kokemusten jakaminen. Perinteisten keynote-puheenvuorojen sijaan korostuvatkin työpajat, joista voit valita joko vihreän aloittelijan radan tai hieman haastavamman sinisen rinteen.

Teemoissa pureudutaan ajankohtaisesti mm. muutosjohtamiseen ja pedagogiseen näkökulmaan digiloikassa, opetussuunnitelmien kehitystyöhön sekä miten opetan ohjelmointia. Lisäksi jaetaan konkreettisia vertaiskokemuksia sekä opittua erilaisista digitaitoja kehittävistä hankkeista.

Olitpa digiloikassa ensiaskelia ottava opettaja tai jo kädet savessa uurastava verkko-opettaja tai suunnittelija – tule mukaan päivittämään tietojasi ja oppimaan yhdessä uutta!

Ilmoittautumiset ja lisätietoja 10.3.2016 mennessä osoitteessa http://bit.ly/tho2016

Seminaarin järjestävät yhteistyössä mm. Jyväskylän yliopisto, JAMK ja Koulutuskuntayhtymä. Seminaari järjestetään KKY:n tiloissa Viitaniemessä.