tiistai 7. huhtikuuta 2020

Tulevaisuus haastaa oppimisen -webinaari to 16.4.

Tuttu THO-seminaari järjestetään korona-aikana poikkeuksellisesti ensimmäistä kertaa webinaarina ja supistetuin, mutta mielenkiintoisin sisällöin. Tänä keväänä on jo 11. kerta kun Edufutura-oppilaitokset järjestävät yhteistyössä maksuttoman tilaisuuden opettajille, suunnittelijoille ja ylipäätään verkko-oppimisesta kiinnostuneille. Keskiössä on jakaa yhdessä kokemuksia ja hyviä käytäntöjä.

Puhujia on kaikista oppilaitoksista: JAMK, JYU ja Gradia sekä talojen ulkopuolelta pari asiantuntijavierasta. Teemoina ovat mm. hyvän verkkokurssin ominaisuudet, nykyaikaiset viestintävälineet koulussa (podcast, livestream), Teams etäopetuksen välineenä, saavutettavuus, Moodle oppimisen tukena sekä kokemuksia älysormuksesta.

Keynote-puheenvuoron aiheena on Digitaalinen hyvinvointi (Tia Ainola, Microsoft). Lopuksi jaetaan eri oppilaitosten kokemuksia kevään etäopetus-harppauksesta.

Ennakkoilmoittautumista webinaariin ei ole, mutta ole valppaana: webinaariin mahtuu kerrallaan max 500 osallistujaa. Voit osallistua joko koko päivään tai osaan siitä.

Webinaarin ohjelman, tarkat sisällöt ja ajankohdat sekä osallistumisohjeet löydät: https://tulevaisuushaastaaoppimisen.wordpress.com/seminaariohjelma-2020/